Tags

, , , , , , , , ,

Motive

Over the past months, I had to adress problems of the mind. Outside of me (see “Neighbour”) and inside me (see “Pressing”)

Motief

In de afgelopen maanden, moest ik aandacht geven aan een aantal problemen van de geest, in de omgeving, zie “Buurman”, en van binnen, zie “Drukkend” )

(1) Neighbour

“My neighbour is a person / with some fixations.”

“Mijn buurman is iemand / met fixaties.”

 

(2) Pressing

My thoughts / are creeping in front of me / in the twilight,

between coiling branches / of bushes left and right,

aimless / and estranged.

And I’m stuck and / bound / by the channels that /

I feed.

Drukkend

Mijn gedachten / kruipen voor me uit / in het schemer,

tussen de kronkelende takken / van struiken links en rechts,

doelloos / en vervreemd.

En ik zit eraan vast / gebonden / door de kanalen die /

ik voed.

(01-07-2017, (c) Drager Meurtant)

